Showing posts with label work. Show all posts
Showing posts with label work. Show all posts

Wednesday, January 13, 2010

ACD assessment..

x sukanya. kene study, rasa mcm kanak2 sekolah yang nak amik UPSR,PMR atau SPM ye kawan2. ehehhe. x pon rasa macam budak U yang struggle nak final exam. hisyyy, dah la seorang yang pemalas dari sekolah rendah, membawa ke sekolah menengah dah juga membawa ke Universiti. ahahha. x insaf2. ingatkan dah kerja ni dapat la lari dari study ataupon assessment yang mnyakitkan otak ni. rupa2nya tidak ye! ini lagi menyakitkan kepala sebab byk lagi gap saya. ahaha. ni semua kes malas nk study masa last assessment. so this assessment kena prove dah berubah la. chaiyokkkk gambatte. ahaha. semangat je lebih, tp x start lg pon, ni konon2 nk study pon alih2 sempat lg update blog.:p konon2 nak study dr elearning, tp elearning hampeh. ape laaa. kate company bayar mahal2, tp x reliable langsung, org dah abis buat kate x complete lg. cess. harusla dikomplen. ok la.. kena start study dah ni, harap2 baby nnti keluar cerdik pandai la kan. :P aminn

Thursday, November 20, 2008

Planning


Alhamdulillah.. He arrived safely at the platform. :) and already posted a post just now.. so sweet sayang. ehehe. btw thanx for the Dslr!! bleh la i asah bakat ek? ahahah. bout upgrading the camera i think layta la kot. ehhe. its not no no ok? just layta... skang ni tgh busy planning for the big day.. really hope that the big day will be sweet and memorable moments for us and everybody rite? humm. i wont reveal the colour of the baju tunang here. hehehe. secret sket boleh x sayang? ahaha.
hari ni banyakkk sangat keje. meeting from morning till just now. have to review lotsa documents not to mention the drawing.. huhu. lucky mama, abah n lil sis is here together with my cute nephew. so bile balik x la boring sangat. heheh. aiyakk! bos panggil ada meeting lg. got to go... I MISS U MUCH SAYANG!!

Thursday, October 16, 2008

3rd day at L*MUT

mandomnyeee hari ni. seyes x tau knape. ngantukk je. maybe sbb kna go through byk sgt document kot. ptg ni kena blk kat KL.aaaaa.. penat. ngntuk sgt2. boleh ke drive sorang ni. esok ptg balik sini balik. sbtu kena masuk kejee.. semua org xde. so i kna jd wakil client yg stay kat opis... huhuhuh. tp rasa cm malas gak. ahaha. tgk dulu la nk dtg ke x. en jazmie pn xde soh dtg. :P. btw, My Zakwan dh explain smalam yg dia x type pn fun and floric, he just type his name and suddently bl*gspot changed it to fun and floric. ahahaha. stupid name. cm auuu je! x sesuai dgn kemachoan en syg. hue hue. today me n nara je ade kat opis. Max dh balik kl. lunch td kuar makan ngan nara n his fwen. his fwen blanja, so hr ni x kua duit lg. mmg jutawan la kalo hr2 kat sini. i Miss My Zakwan vewy much hr ni or sbenarnye hari-hari? Balik umah nnti nk amik cable phone so that i can upload pic. My Zakwan just called me. hehehe. muaxx sayang. i know u love me. :D